Reparaties en onderhoud

Wilt u een gebrek of een storing aan een woning of woongebouw melden dan kunt u online een reparatieverzoek indienen.  U kunt dan zelf de datum en het tijdstip kiezen waarop de aannemer bij u langskomt. Bekijk ook dit filmpje op YouTube.

Is het voor u niet mogelijk om online een reparatieverzoek in te dienen dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via (0344) 61 41 06. Wij geven uw melding door aan één van onze aannemers. Binnen een aantal dagen neemt de aannemer contact met u op voor het maken van een afspraak.

Let op! Is de schade ontstaan door verkeerd gebruik dan worden de kosten voor het herstel niet vergoed. U krijgt dan een factuur voor de gemaakte kosten. Voorbeeld: Komt de elektricien voor een storing die veroorzaakt is door één van uw eigen apparaten dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. Raadpleeg daarom eerst onze website voor de stekkerproef voordat u een elektricien ingeschakeld.

U ontvangt samen met de SCWinfo een bewonersinformatiekaart. Daarop staat belangrijke infomatie over onder andere onze bereikbaarheid, het opzeggen van de huur en het melden van reparaties. Bewaar deze kaart goed zodat u de informatie altijd kunt raadplegen. U vindt de recente bewonersinformatiekaart ook hier.